Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

1000 Τραγούδια - CD7


Download CD7

Από RAPIDSHARE

4 σχόλια:

  1. Να εγκαινιασω εγω το χωρο... Γεια σου φιλε μου! Καλο βγηκε το blog, του λειπει ομως το κοκκινο χρωμα.Επιμενω πως τα χιλια τραγουδια πρεπει να ντυθουν στα κοκκινα.Αν εβαζες τη φωτο οπως την εστειλα, θα επρεπε να την κατεβασεις πιο χαμηλα ή να χρησιμοποιησεις μεγαλυτερο υψος.Ακομα, νομιζω πως θελει επεξεργασια. Καπου πρεπει να μπει και στα αγγλικα το Mikis Theodorakis γιατι θα δωσω τη διευθυνση του blog και σε αλλα του εξωτερικου(Τουρκια, Ισραηλ, Ισπανια, Χιλη....). Μαλλον κατω απο το ηδη υπαρχον και μαλιστα με ....κοκκινο χρωμα και μικροτερα γραμματα. Και επιμενω, η ατακα του Μικη να μπει σε δυο ή τρεις σειρες ξεκινωντας απο αριστερα και αν χωραει να μπει και στ΄αγγλικα. Μην ξεχασεις να βαλεις και το εξωφυλλο της κασετινας. Οταν εισαι τελικα ετοιμος, πες μου να το στειλουμε στους φιλους του Μικη, που στην ατζεντα μου εχω χιλια ονοματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν παραφορτωθει η σελιδα (λινκς, εικονες, χρωματα, κλπ) θα ανοιγει δυσκολα και αυτο δεν θα ειναι προς όφελος της διαδοσης... Νομιζω δλδ.. εξαρταται απο τι ειναι το επιθυμητο...
    (συγγνωμη για τη παρεμβαση)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Ροδιά:Καλώς την.
    :)
    Τα στοιχειώδη έχουμε βάλει βρε.
    Τα λινκς είναι το ιστορικό των αναρτήσεων, τα χρώματα , ποια χρώματα; Άσπρο μαύρο είμαστε...
    Εικόνες, μπαίνουν οι απαραίτητες. Τα οπισθόφυλλα των CD σε κάθε αναρτηση.
    Άντε γκρίνια!
    Λιτό και ταπεινό είναι το μπλογκ.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή